SK Group

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ: +30 2311 807 000

Πολιτική Ποιότητας

Η εταιρεία «ΣΚ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ» δραστηριοποιείται στην παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση πελατών.

Θεμελιώδης αρχή και δέσμευση της Διοίκησης της «ΣΚ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ» είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Στόχο αποτελεί η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, οι οποίες πληρούν τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών και συμμορφώνονται με τις ισχύουσες κανονιστικές και νομοθετικές διατάξεις.



Η «ΣΚ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ» δεσμεύεται ως προς τα εξής:

Να αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της, σχετικά με τα έργα.

Να εξασφαλίζει τους απαραίτητους πόρους για την εκτέλεση των έργων αυτών.

Να σχεδιάζει κατάλληλα τα έργα τα οποία προτίθεται να εκτελέσει χρησιμοποιώντας τις βέλτιστες τεχνικές που διαθέτει.

Να εφαρμόζει συστηματικά και χωρίς αποκλίσεις τις διαδικασίες διαχείρισης έργων σύμφωνα με τις εσωτερικές διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και με τις απαιτήσεις των πελατών.

Να εφαρμόζει αποτελεσματικά και να βελτιώνει συνεχώς Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας.

Να θέτει μετρήσιμους Αντικειμενικούς Στόχους για την Ποιότητα σε επιχειρηματικό επίπεδο, σε λειτουργικό επίπεδο Τμημάτων ή/ και Διεργασιών. Οι Στόχοι αυτοί καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς το βαθμό επίτευξής τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Σ.Δ.Π. από την Ανώτατη Διοίκηση της εταιρείας.

Να επενδύει στη συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της, ώστε να προάγουν την Ποιότητα σε κάθε τους δραστηριότητα.

Να παρακολουθεί, μετράει και αξιολογεί τις κρίσιμες παραμέτρους των Διεργασιών της, ώστε να εξασφαλίζεται η Ποιότητα και η ικανοποίηση των πελατών της.


Υποχρέωση κάθε εργαζόμενου είναι η διασφάλιση της ποιότητας. Για το λόγο αυτό ισχύει η δέσμευση ότι όλοι οι εργαζόμενοι ανάλογα με τις ευθύνες τους ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, εργάζονται και ενεργούν σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες. Διαδικασίες και ενέργειες οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.


Για την επίτευξη των ανωτέρω η εταιρία εφαρμόζει συνεχώς και βελτιώνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015 και του Διεθνούς Προτύπου Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών ISO/IEC 27001.

TUV NORD System Certifications - ISO 9001 & ISO 27001