SK Group

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ: +30 2311 807 000

Υπηρεσίες

Inbound Campaigns

Inbound Campaigns

Οι Inbound Campaigns αποτελούν συντονισμένες ενέργειες, οι οποίες επικεντρώνουν όλες τις δράσεις marketing της εταιρείας σας, γύρω από ένα μοναδικό μήνυμα και στόχο.

Συνήθως ξεκινούν με μία εμπορική προσφορά. Τις περισσότερες φορές αυτή αποτελείται από κάτι χρήσιμο και σχετικό για το κοινό προς το οποίο προορίζεται. Στη συνέχεια, μελετώνται και επανεξετάζονται οι πιθανοί πελάτες που προέκυψαν από την προσφορά και προχωρούν στην εμπορική ροή διοχέτευσης, ώστε να γίνουν πελάτες σας. Φυσικά με παράλληλες μετρήσεις και αναλύσεις καμπάνιας.

Παρακάτω, μπορείτε να μάθετε λεπτομέρειες για τις βασικές λύσεις μέσα από Inbound καμπάνιες που παρέχουμε, καθώς και τους λόγους που είναι τόσο ευρέως διαδεδομένες.


Εξυπηρέτηση Πελατών

Η πιο συνήθης inbound καμπάνια που συναντάται, είναι σίγουρα μια καμπάνια τύπου εξυπηρέτησης πελατών. Ο λόγος είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να παρέχουν περισσότερη άνεση και σταθερότητα στους πελάτες τους, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αποκτούν προϊόντα ή υπηρεσίες ευκολότερα. Στη σημερινή εποχή, ο καταναλωτής έχει περισσότερες αγοραστικές επιλογές από ποτέ και οι επιχειρήσεις πρέπει να καταφέρουν να συναντηθούν με τον δυνητικό αγοραστή. Για παράδειγμα, εάν έχετε πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τις online αγορές τους, θα πρέπει να τους βοηθήσετε όσο περισσότερο μπορείτε, διατηρώντας παράλληλα την πιθανή συναλλαγή σας κερδοφόρα.

Ορισμένα χαρακτηριστικά σωστής εξυπηρέτησης πελατών, αποτελούν τα εξής:Εξυπηρέτηση Πελατών - Inbound Campaigns

  • Ακρίβεια Δεσμεύσεων – Οι υποσχέσεις για την παράδοση των προϊόντων πρέπει να είναι ακριβείς και να αποφεύγονται καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.
  • Ευγένεια – Είμαστε πάντα ευγενικοί και ευσυνείδητοι, ασχέτως εάν ο πελάτης θα προβεί σε αγορά ή όχι.
  • Επαγγελματισμός – Όλοι οι πελάτες θα πρέπει να αντιμετωπίζονται επαγγελματικά. Συνεπώς, η χρήση ικανοτήτων ή δεξιοτήτων που αναμένονται από επαγγελματίες, είναι ένας τρόπος σωστής αντιμετώπισης των πελατών.
  • Εξατομίκευση – Η χρησιμοποίηση του ονόματος του πελάτη είναι πολύ αποτελεσματική ως προς την άμεση απόκτηση εμπιστοσύνης, καθώς ο πελάτης θέλει να αντιμετωπιστεί σε προσωπικό επίπεδο.

Τεχνική Υποστήριξη

Η υποστήριξη παρέχεται από έναν αντιπρόσωπο τεχνικής υποστήριξης, με συνολική γνώση αντιμετώπισης των πιθανών προβλημάτων. Τα καθήκοντα του συνήθως περιλαμβάνουν:

  • Εκτέλεση διαγνωστικών ερωτήσεων, ενώ καθοδηγούν τους χρήστες προς την εξεύρεση λύσης, βήμα προς βήμα.
  • Συγκέντρωση πληροφοριών από τον πελάτη και προσδιορισμός του προβλήματος, αξιολογώντας και αναλύοντας τα συμπτώματα του.
  • Να παραμένει πάντοτε συγχρονισμένος με τις νέες πληροφορίες του συστήματος που υποστηρίζει, τις αλλαγές και τις ενημερώσεις του.
  • Να τηρεί ιστορικό των πελατών που διαχειρίζεται, να το παρακολουθεί και να διενεργεί προγραμματισμένες κλήσεις, όταν κρίνεται απαραίτητο.

Χρέωση

Η εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων είναι οι πιο συνήθεις λόγοι για τους οποίους ζητείται βοήθεια, εάν ο πελάτης χρειαστεί πληροφορίες για τον λογαριασμού του, ή εάν αντιμετωπίζει προβλήματα χρέωσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, συνήθως γίνονται ερωτήσεις σχετικά με λόγους χρέωσης, πρόσφατες συναλλαγές, προηγούμενες χρεώσεις ή επιστροφής χρημάτων, οι οποίες και απαντώνται υπεύθυνα και με ακρίβεια.

Ο βασικός συντελεστής μιας επιτυχημένης επιχείρησης, είναι το να διατηρεί τους πελάτες 100% ικανοποιημένους, σχετικά με όλες τις υπηρεσίες που παρέχει.

Εάν θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας.