SK Group

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ: +30 2311 807 000

Υπηρεσίες

Υπηρεσίες C.R.M.

Ο όρος Customer Relationship Management ή Marketing (C.R.M.) δηλώνει την μεθοδολογία που βοηθά στην επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτη). Πρόκειται για μια μεθοδολογία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας. Στόχος του πελατοκεντρικού χαρακτήρα ενός CRM είναι η διαχρονική πώληση κι εξυπηρέτηση πελατών, πιστών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης.

Στις προτεραιότητες της μεθοδολογίας αυτής τοποθετείται η συγκέντρωση των συγκεκριμένων και σε πολλές περιπτώσεις διαφορετικών μεταξύ τους αναγκών, που έχουν οι πελάτες. Επίσης προτεραιότητα έχει η τοποθέτηση σειράς ενεργειών από τη πλευρά των επιχειρήσεων, με τελικό σκοπό την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Κυρίαρχο στοιχείο ενός CRM είναι η αλλαγή που φέρνει στην επιχειρηματική σκέψη και δομή, μέσα από τις διευκολύνσεις και φυσικά τις προοπτικές κέρδους.

Η εταιρεία μας, με τη βοήθεια ενός σύγχρονου C.R.M. συστήματος παρέχει τη δυνατότητα στο σύνολο των πελατών της να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο μέσω internet, τις υπηρεσίες τους και τα αποτελέσματα τους.

 

Εστιάζοντας στους σημαντικούς πελάτες με την βοήθεια ενός CRM

Από τη σωστή διερεύνηση και ανάλυση των στοιχείων που μας προσφέρει το CRM, μπορούμε να βγάλουμε πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα για κάθε προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία. Για παράδειγμα, αυξάνοντας το χρόνο παραμονής των πελατών για τους οποίους έχουμε ισχυρές ενδείξεις ότι είναι έτοιμοι να φύγουν (πελάτες υψηλού κινδύνου). Ή προωθώντας άλλα συμπληρωματικά προϊόντα σε πελάτες οι οποίοι έχουν περιορισμένη γκάμα και γνώσεις για την αγορά. Με αυτό τον τρόπο γνωστοποιούμε περαιτέρω τα παρεχόμενα είδη και δημιουργούμε διεύρυνση των προοπτικών πώλησης της επιχείρησης, επικεντρώνοντας στη διατήρηση των πιο επικερδών πελατών τους οποίους μπορούμε να ανακαλύψουμε με ανάλυση όπως είναι το Differential Marketing. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να τους δώσουμε επιπλέον κίνητρα να καταναλώσουν ακόμη περισσότερο, παρέχοντάς τους επιπρόσθετες διευκολύνσεις.

 

Βασικά Πλεονεκτήματα Χρήσης ενός CRM

  • Εντοπισμός σημαντικότερων πελατών.
  • Στόχευση της εμπορικής επικοινωνίας.
  • Περιορισμός των απωλειών στην καταναλωτική βάση.
  • Δημιουργία πιστού αγοραστικού κοινού.